Instàncies per a presentació via presencial / postal
Instàncies per a presentació via presencial / postal
Informació important
Es recorda que, d'acord amb l'art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys, els següents subjectes:
a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que realitzen amb les administracions públiques en exercici d'aquesta activitat professional. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'entendran inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració.
e) Els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic, en la forma en què es determine reglamentàriament per cada administració.
Models
- Instància general (Descarregar model)
- Queixes i suggeriments (Descarregar model)
- Sol·licitud d'autorització administrativa per a ocupació del domini públic portuari (Descarregar model)
- Sol·licitud d'autorització d'activitat en domini públic (Descarregar model)
- Reclamacions patrimonials (Descarregar model)
- Sol·licitud d'autorització d'ocupació temporal del domini públic (Descarregar model)
- Al·legacions a l'acord d'inici del procediment sancionador (Descarregar model)
- Sol·licitud d'autorització compradors de peix (Descarregar model)
- Recurs de reposició (Descarregar model)
- Consulta arxiu general (Descarregar model)